Chcete zrušiť svoju objednávku? 

Pozrite si objednávku v časti „História objednávok“ vo svojom účte Alterita. Ak sa v informáciách na sledovanie zásielky uvádza, že položka už bola doručená, na zrušenie objednávky je už, bohužiaľ, neskoro.

Ak je položka stále v preprave:
1. Odmietnite prebrať doručenú zásielku. Informujte zákazníkcky servis Alterita a uveďte číslo objednávky 
2. Informujte zákaznícky servis Alterita a uveďte:
– Číslo objednávky spolu si žiadosťou o vrátenie tovaru a vrátenie peňazí.
3. Zákaznícky servis Alterita bude kontaktovať dopravcu a požiada ho o vrátenie balíkov spať na sklad.
4. Keď dostaneme potvrdenie, že objednávka bola úspešne vrátená, spracuje sa vrátenie peňazí.

Ak položka nebola odoslaná:
Požiadajte zákaznícky servis Alterita o zrušenie objednávky a do emailu uveďte:

  1. – Číslo objednávky
    – Žiadosť o vrátenie platby

    Poznámka: Najlepšie je nás najskôr kontaktovať online na chate na našej stránke ak sme online.

  2. Potvrdíme zrušenie objednávky

    Niekedy môže byť vaša objednávka v posledných fázach doručenia tovaru, a preto sa už nedá zastaviť. Najskôr musíme kontaktovať naše oddelenie logistiky a hneď, ako nám informácie povtrdia, dáme vám vedieť.