Platba cez Besteron:

Platobná brána Besteron poskytuje širokú škálu platobných metód.

Prehľad platobných metód

Platby kartou – prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro.

Apple Pay – na platobnej bráne je možné zaplatiť pomocou Apple Pay. Služba sa zobrazuje používateľom Apple zariadení s prehliadačom Safari.

Google Pay – platobná brána podporuje tiež Google Pay, teda platbu kartou uloženou v Peňaženke Google.

Bankové prevody – platobná brána umožňuje online bankové prevody všetkých významných bánk na Slovensku.

Časté otázky

Ako môžem zaplatiť cez Besteron v internetovom obchode?

Besteron je elektronická platobná brána, ktorá Vám umožňuje pohodlne a bezpečne platiť platobnou kartou, bankovým prevodom alebo pomocou Apple Pay, Google Pay 

Registrácia nie je nutná pre platby platobnou kartou, stačí poskytnúť číslo Vašej platobné karty, dátum vypršania, CVC kód a Vašu e-mailovú adresu. Ak sa zaregistrujete, nebudete už nikdy musieť zadávať číslo Vašej karty. Pre platbu môžete použiť: kreditnú/debetnú kartu Mastercard alebo Maestro, kreditnú/debetnú kartu Visa alebo Electron.

Ak si vyberiete Besteron ako možnosť platby v internetovom obchode, dostanete sa na bezpečnú stránku platenia spoločnosti Besteron. Potom skontrolujte podrobnosti o nákupe (napr. aké produkty alebo služby budete kupovať, skontrolujete cenu). Ak nájdete všetko v poriadku, môžete zaplatiť.

Tip: Transakciu môžete kedykoľvek zrušiť kliknutím na odkaz „Vrátiť sa do obchodu bez platby“.

Platba platobnou kartou zlyhá, pretože systém odmieta moju platobnú kartu.

Ak platba z rôznych dôvodov zlyhá, platobná brána automaticky Vás vyzve platbu zopakovať a opätovne Vám ponúkne platobné metódy.

Existuje nejaký poplatok za nákup s platobnou bránou Besteron?

Pre zákazníka je to bezplatné a aj v budúcnosti zostane.

Ako dlho trvá nákup s Besteron?

Suma nákupu je doručená do internetového obchodu, keď kliknete na tlačidlo Platiť.

Vrátenie peňazí na Váš účet

Spoločnosť Besteron je zodpovedná iba za finančné plnenie transakcie. Pokiaľ bola transakcia úspešná, tj. platba prebehla úspešne, stav Vašej objednávky Vám oznámi firma Alterita. Pokiaľ budete žiadať o vrátenie peňazí napr. z dôvodu vrátenia Vami zakúpeného tovaru je potrebné kontaktovať firmu Alterita. Firma Alterita s.r.o. Vás bude následne informovať o začatí vrátenia peňazí. Peniaze budú vrátené na rovnaký účet z ktorého bolo platené napr. na účet platobnej karty, z ktorého bolo platené. Lehota na vrátenie peňazí môže byť až 30 pracovných dní, v závislosti od doby spracovania zúčastnených bánk, nie v závislosti od spracovania našej spoločnosti. Stav vrátenia peňazí Vám oznámi banka, ktorá vám vydala platobnú kartu. Pokiaľ došlo napr. k obnove Vašej platobnej karty z dôvodu jej expirácie a pod. počas refundácie, kontaktujte prosím Alterita s.r.o., dohodneme sa ako môžeme čiastku refundovať, napríklad bankovým prevodom.

Priama platba na náš VUB účet


Po prijatí Vašej objednávky Vám na email pošleme faktúru na úhradu.

Po pripísaní Vašej platby na náš VUB účet Vás budeme informovať a následne aj informovať o plnení Vašej objednávky.