Ak výrobok nefunguje, poprosíme Vás o zaslanie obrázkov a prípadne aj videa, na ktorom jasne vidieť, že výrobok nefunguje, ako má. Tieto obrázky/video  pomôže nášmu oddeleniu kvality identifikovať opakujúce sa problémy a zlepšovať kvalitu našich výrobkov.

    Do 2 rokov po doručení

    • Výmena časti výrobku
    • Vrátenie časti peňazí

    Do 30 dní po doručení

    • Výmena časti výrobku
    • Vrátenie časti peňazí
    • Vrátenie plnej sumy
    • Úplná výmena tovaru

    Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:

    • Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
    • V prípade úplnej výmeny tovaru alebo vrátenia plnej sumy sa môže požadovať vrátenie výrobku.

    Do 6 mesiacov po doručení

    • Úplná výmena výrobku
    • Výmena časti výrobku
    • Vrátenie časti peňazí

    Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:

    • Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
    • V prípade úplnej výmeny tovaru sa môže požadovať vrátenie výrobku.

    Ako postupovať:

    1. krok

    Pošlite fotky prípadne aj video poškodenia na alterita@alterita.sk

    2. krok

    Pozrite si dostupné riešenia v tabuľke vyššie. Upozorňujeme, že v prípade menšieho poškodenia sa odporúča výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.

    3. krok

    Pošlite Vašu žiadosť zákazníckemu servisu Alterita s.r.o. a uveďte:

    • Číslo objednávky
    • Číslo SKU a množstvo
    • Fotku alebo video, na ktorých jasne vidno poškodený výrobok
    • Očakávané riešenie: výmena časti výrobku/vrátenie časti peňazí//vrátenie plnej sumy/úplná výmena tovaru

    Zákaznícky servis Alterita s.r.o. tieto fotky/videá skontrolujú a potvrdíme, či je očakávané riešenie prijateľné alebo nie.

    4. krok

    Výmena časti výrobku
    – Zákaznícky servis Alterita s.r.o. poskytne zoznam náhradných dielov k poškodenému výrobku. Požiadame Vás o identifikáciu kódu SKU a potrebné množstvo daného dielu.
    – Vytvoríme objednávku na náhradný diel, ktorý bude odoslaný priamo na Vašu adresu.

    Vrátenie časti peňazí
    – Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vás bude informovať o tom, aká čiastka Vám bude vrátená. 
    – Zákaznícky servis Alterita s.r.o. spracuje žiadosť o vrátenie peňazí. Peniaze budú odoslané späť na Váš účet. 

    Úplná výmena tovaru alebo vrátenie plnej sumy
    – Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vám poskytne pokyny na vrátenie tovaru.
    – Zákaznícky servis Alterita s.r.o. počká, kým bude číslo na sledovanie zásielky s vráteným tovarom aktívne, a až potom spracuje výmenu tovaru ALEBO vrátenie peňazí. Ak nie je potrebné tovar vrátiť, výmena tovaru alebo vrátenie peňazí budú spracované ihneď.