Ponúkame dva spôsoby vrátenia tovaru do 14 dní:

  1. Odovzdanie zásielky: Prineste zabalený tovar na zberné miesto vo Vašom okolí
  2. Vyzdvihnutie zásielky: Prepravca príde na adresu Vašu adresu, kde vyzdvihne balík. (Táto možnosť je k dispozícii pri vracaní balíkov aj paletových zásielok)

Odovzdanie zásielky je štandardný spôsob vrátenia tovaru. Vyzdvihnutie zásielky je možné, len ak poskytnete prijateľný dôvod. (Poznámka: Okrem Rumunska a Dánska.)

Ak si chce zvoliť termín vyzdvihnutia zásielky, prosím, ponechajte medzi Vašou požiadavkou a termínom vyzdvihnutia zásielky 48-72 hodín. U niektorých dopravcov nie je možné zvoliť si termín.

Ako požiadať o vrátenie tovaru do 14 dní

1. krok

Tovar uveďte do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť jeho plnú cenu a využite reklamačný formulár viď. vyššie

2. krok

Vždy skontrolujeme, či je Vaša žiadosť o vrátenie tovaru a očakávané riešenie z Vašej strany opodstatnená. Ak nie, môžeme Vašu žiadosť zamietnuť.

3. krok

Potvrdíme Vám pokyny na vrátenie tovaru. Budú potvrdené aj prípadné poplatky za vrátenie tovaru.

4. krok

Potvrďte nám, keď tovar vrátite na alterita@alterita.sk. Odoslaním zásielky sa vytvorí štitok na vrátenie tovaru.

5. krok

Skontrolujeme, či je štítok na vrátenie tovaru aktívny, budeme Vás o tom informovať.

Ak štítok na vrátenie tovaru nie je aktívny, budeme od Vás žiadať potvrdenie ku každému balíku aby sme skontrolovali stav Vašej zásielky.

6. krok
Spracujeme vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru.

Ak vrátite výrobok bez toho, aby ste nás informovali, alebo trváte na využití služieb dopravcu podľa vlastného výberu, prosím, poskytnite nám nasledujúce informácie:

  • Číslo objednávky
  • Číslo SKU vráteného výrobku
  • Dôvod vrátenia tovaru
  • Jasnú kópiu dokladu o vrátení tovaru, kde je uvedená adresa skladu
  • Číslo na sledovanie zásielky a názov dopravcu
  • Veľkosť, hmotnosť a počet balení (ak tovar nie je vrátený v pôvodnom balení).

Vrátenie tovaru, ktorý odosiela priamo zákazník, sa bude spracovávať o niečo dlhšie, pretože musíme počkať, kým sa tovar vráti do nášho skladu.

Dôležité:

Alterita s.r.o. nezodpovedá za stratu zásielky ani za dodatočné náklady na vrátenie tovaru
Štítky na vrátenie tovaru musíte zákazníckemu servisu Alterita s.r.o. ešte predtým, ako prídu zásielky do nášho skladu. Ak štítky neposkytnete pred doručením vráteného tovaru do nášho skladu, môže sa stať, že nebudeme vedieť vrátený tovar identifikovať a zaznamenať jeho príchod do nášho skladu, čo následne znemožní spracovanie vrátenia tovaru.

Balenie
Položky musia byť vrátené v pôvodnom stave a zabalené pokiaľ možno v pôvodnom balení.

Ak je potrebné objednávku zabaliť do nového obalu, veľkosť a hmotnosť nového balenia musia byť podobné veľkosti a hmotnosti pôvodného balenia a nesmú presiahnuť dopravcom povolenú veľkosť a hmotnosť.

Zákazníckemu servisu musíte poskytnúť aj tieto informácie:

  • Počet krabíc, ktorý použijete
  • Rozmery a hmotnosť každej krabice

Alterita s.r.o. nezodpovedá za dodatočné náklady na zaslanie tovaru.

Náklady na vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru je v prípade všetkých uvedených dôvodov bezplatné.

Obmedzenia dopravcu
Max. hmotnosť: 31.5kg
Max. súčet strán (D+Š+V): 200 x 80 x 60 cm