Ak Vám príde poškodený výrobok, je potrebné vyplniť reklamačný formulár a najmä priložiť fotografie, na ktorých je viditeľné poškodenie výrobku.  Tieto obrázky pomôžu nášmu oddeleniu kvality identifikovať opakujúce sa problémy a zlepšovať kvalitu predávaných výrobkov. Na všetky výrobky predávané na Alterita.sk sa vzťahuje záručná doba 2 roky odo dňa doručenia tovaru.

Obrázky a reklamáciu môžete poslať aj na na email: alterita@alterita.sk

Do 30 dní po doručení

  • Výmena časti výrobku
  • Vrátenie časti peňazí
  • Vrátenie plnej sumy
  • Úplná výmena tovaru

Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:

  • Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
  • V prípade úplnej výmeny tovaru alebo vrátenia plnej sumy sa môže požadovať vrátenie výrobku.

Do 6 mesiacov po doručení

  • Úplná výmena výrobku
  • Výmena časti výrobku
  • Vrátenie časti peňazí

Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:

  • Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
  • V prípade úplnej výmeny tovaru sa môže požadovať vrátenie výrobku.

Do 2 rokov po doručení

  • Výmena časti výrobku
  • Vrátenie časti peňazí

Rôzne typy poškodenia:

  • Poškodenie počas prepravy
  • K poškodeniu dôjde po tom, ako zásielka odíde zo skladu a pred tým, ako bude doručená k dverám zákazníka.
  • Výrobná chyba
    Položka má nežiaduce vlastnosti, ktoré vznikli v továrni alebo v oblasti, kde bola položka vyrobená.
  • Poveternostné podmienky
    Výrobok bol poškodený v dôsledku poveternostných podmienok. V takomto prípade Alterita s.r.o. nezodpovedá za výrobky poškodené v dôsledku poveternostných podmienok.
  • Manipulácia zákazníka s výrobkom
    Výrobok bol poškodený v dôsledku toho, ako s ním zákazník zaobchádzal pri montáži alebo používaní. V takomto prípade Alterita s.r.o. nezodpovedá za výrobky poškodené v dôsledku toho, ako s nimi zákazník manipuloval.

Ako postupovať:

1. krok

Pošlite fotky poškodenia na alterita@alterita.sk

2. krok

Pozrite si dostupné riešenia v tabuľke vyššie. Upozorňujeme, že v prípade menšieho poškodenia sa odporúča výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.

3. krok

Pošlite Vašu žiadosť zákazníckemu servisu Alterita s.r.o. a uveďte:

  • Číslo objednávky
  • Číslo SKU a množstvo
  • Fotku alebo video, na ktorých jasne vidno poškodený výrobok
  • Očakávané riešenie: výmena časti výrobku/vrátenie časti peňazí//vrátenie plnej sumy/úplná výmena tovaru

Zákaznícky servis Alterita s.r.o. tieto fotky/videá skontrolujú a potvrdíme, či je očakávané riešenie prijateľné alebo nie.

4. krok

Výmena časti výrobku
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. poskytne zoznam náhradných dielov k poškodenému výrobku. Požiadame Vás o identifikáciu kódu SKU a potrebné množstvo daného dielu.
– Vytvoríme objednávku na náhradný diel, ktorý bude odoslaný priamo na Vašu adresu.

Vrátenie časti peňazí
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vás bude informovať o tom, aká čiastka Vám bude vrátená. 
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. spracuje žiadosť o vrátenie peňazí. Peniaze budú odoslané späť na Váš účet. 

Úplná výmena tovaru alebo vrátenie plnej sumy
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vám poskytne pokyny na vrátenie tovaru.
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. počká, kým bude číslo na sledovanie zásielky s vráteným tovarom aktívne, a až potom spracuje výmenu tovaru ALEBO vrátenie peňazí. Ak nie je potrebné tovar vrátiť, výmena tovaru alebo vrátenie peňazí budú spracované ihneď.