Ak Vám príde poškodený výrobok, je potrebné vyplniť reklamačný formulár a najmä priložiť fotografie, na ktorých je viditeľné poškodenie výrobku. Tieto obrázky pomôžu nášmu oddeleniu kvality identifikovať opakujúce sa problémy a zlepšovať kvalitu predávaných výrobkov. Na všetky výrobky predávané na Alterita.sk sa vzťahuje záručná doba 2 roky odo dňa doručenia tovaru.
Obrázky a reklamáciu môžete poslať aj na na email: alterita@alterita.sk
Do 30 dní po doručení
- Výmena časti výrobku
- Vrátenie časti peňazí
- Vrátenie plnej sumy
- Úplná výmena tovaru
Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:
- Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
- V prípade úplnej výmeny tovaru alebo vrátenia plnej sumy sa môže požadovať vrátenie výrobku.
Do 6 mesiacov po doručení
- Úplná výmena výrobku
- Výmena časti výrobku
- Vrátenie časti peňazí
Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:
- Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
- V prípade úplnej výmeny tovaru sa môže požadovať vrátenie výrobku.
Do 2 rokov po doručení
- Výmena časti výrobku
- Vrátenie časti peňazí
Rôzne typy poškodenia:
- Poškodenie počas prepravy
- K poškodeniu dôjde po tom, ako zásielka odíde zo skladu a pred tým, ako bude doručená k dverám zákazníka.
- Výrobná chyba
Položka má nežiaduce vlastnosti, ktoré vznikli v továrni alebo v oblasti, kde bola položka vyrobená. - Poveternostné podmienky
Výrobok bol poškodený v dôsledku poveternostných podmienok. V takomto prípade Alterita s.r.o. nezodpovedá za výrobky poškodené v dôsledku poveternostných podmienok. - Manipulácia zákazníka s výrobkom
Výrobok bol poškodený v dôsledku toho, ako s ním zákazník zaobchádzal pri montáži alebo používaní. V takomto prípade Alterita s.r.o. nezodpovedá za výrobky poškodené v dôsledku toho, ako s nimi zákazník manipuloval.
Ako postupovať:
1. krok
Pošlite fotky poškodenia na alterita@alterita.sk
2. krok
Pozrite si dostupné riešenia v tabuľke vyššie. Upozorňujeme, že v prípade menšieho poškodenia sa odporúča výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
3. krok
Pošlite Vašu žiadosť zákazníckemu servisu Alterita s.r.o. a uveďte:
- Číslo objednávky
- Číslo SKU a množstvo
- Fotku alebo video, na ktorých jasne vidno poškodený výrobok
- Očakávané riešenie: výmena časti výrobku/vrátenie časti peňazí//vrátenie plnej sumy/úplná výmena tovaru
Zákaznícky servis Alterita s.r.o. tieto fotky/videá skontrolujú a potvrdíme, či je očakávané riešenie prijateľné alebo nie.
4. krok
Výmena časti výrobku
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. poskytne zoznam náhradných dielov k poškodenému výrobku. Požiadame Vás o identifikáciu kódu SKU a potrebné množstvo daného dielu.
– Vytvoríme objednávku na náhradný diel, ktorý bude odoslaný priamo na Vašu adresu.
Vrátenie časti peňazí
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vás bude informovať o tom, aká čiastka Vám bude vrátená.
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. spracuje žiadosť o vrátenie peňazí. Peniaze budú odoslané späť na Váš účet.
Úplná výmena tovaru alebo vrátenie plnej sumy
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vám poskytne pokyny na vrátenie tovaru.
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. počká, kým bude číslo na sledovanie zásielky s vráteným tovarom aktívne, a až potom spracuje výmenu tovaru ALEBO vrátenie peňazí. Ak nie je potrebné tovar vrátiť, výmena tovaru alebo vrátenie peňazí budú spracované ihneď.





















Úchytky
Vešiaky na uteráky
Vzorkovníky
Vnútorné vybavenie
Nožičky
Osvetlenia
Elektrické vypínače
Podpery dosiek pod umývadla